Syarat & Proses Tempahan
Semak status pengesahan tempat TERKINI di jadual/kalender disediakan di laman kami. Jika bertanda merah & mempunyai nama tetamu, bermaksud penginapan pada hari tersebut telah penuh.
Jika tarikh anda pilih mempunyai kekosongan, hantar pesanan anda di laman Tempahan Homestay dan isi runag disediakan.
Anda akan menerima maklum balas dari pihak pengurusan ke alamat e-mail anda.
Ketika ini, jadual/kalender kami akan dikemaskini dengan menempatkan nama anda serta status "Booked" pada jadual/kalender di laman kami.
Sila buat pembayaran dimana-mana cawangan Maybank melalu CDM (Cash Deposit Machine) atau pembayaran secara on-line melalu mana-mana agensi perbankan ke maklumat perbankan kami seperti tertera di maklum balas e-mal.
Setelah disahkan penerimaan pembayaran, status penempatan anda di jadual.kalender kami akan bertukar ke "COMFIRMED" menunjukkan tempahan anda telah berjaya pada tarikh yang dipilih.
Untuk mempercepatkan proses, anda boleh juga menghantar snapshot slip pembayaran (jika melalui CDM) ke e-mail kami di artie.natasha@gmail.com atau menghantar SMS ke nombor telefon kami.
Email rujukan bagi sebarang pembayaran atas talian adalah artie.natasha@gmail.com sahaja.
Email rujukan bagi sebarang pembayaran atas talian adalah artie.natasha@gmail.com sahaja.
Simpan slip pembayaran dan bawa ketika checkin di Artie Homestay sebagai bukti sokongan.
Sila rujuk syarat pengembalian pembayaran untuk maklumat lanjut.
Pihak pengurusan berhak menggubal mana-mana bahagian diatas pada bila-bila masa mengikut kesesuaian semasa.
Sila rujuk syarat pengembalian pembayaran untuk maklumat lanjut.
Pihak pengurusan berhak menggubal mana-mana bahagian diatas pada bila-bila masa mengikut kesesuaian semasa.
Hubungi:
Puan Artie 019-932 7823
Alamat:
PT 3219, Taman Desa Kumumin,
Jalan Padang Tembak, Pengkalan Chepa
16100 Kota Bharu,
Kelantan MALAYSIA
GPS Lokasi Artie Homestay:
Latitude: 6.1496987
Longitude: 102.2978887